Nya Doris!

Jag och P är ett riktigt jäkla radarpar. Idag har vi köpt två likadana mobilen, de är ju lite som 10-talet´s matchande campingoveraller! Peter beställde mobilerna och ringde mig för att höra vilken färg jag ville ha. Tre alternativ, vit, metallic och röd. P hade valt metallic och då föll genast de valet bort för annars hade jag tagit fel telefon konstant. Vit föll också bort för jag klarar inte av att hålla den vit helt enkelt. Så röd fick de bli och när jag kom hem surfade jag nyfiket in för att kika på min blivande Doris. Men HERREGUD säger jag bara, jag har valt den fulaste färg man kan ha på sin mobil.
P föreslog att jag skulle ringa och byta men de struntar jag nog i. Det är ju endå något charmigt över de fula, lite så där fultsnyggt liksom.
Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Hugo

Wildfire? Om så är fallet så har jag mochaversionen, riktigt trevlig telefon :D

2010-11-24 @ 00:07:35
Postat av: tebbe

Jepp de stämmer men tyvärr hade de vi köpte av bara tre färger, lite uselt tycker jag :D

2010-11-24 @ 11:09:20
URL: http://glohria.blogg.se/
Postat av: Vonki

Hej.

Ser att det är ett bra tag sen du gjorde det här inlägget och har fått njuta länge av din fina Wildfire nu. Jag var inne på att köpa den röda först, den är ju finare i verkligheten än på bilden, eller hur?! Jag valde tillslut den vita luren o lyckas faktiskt hålla den otroligt ren.

Mvh V

2011-03-22 @ 09:07:53
URL: http://vonki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0