Dag 1

Här kommer 15 (o)intressanta fakta om mig själv.

 

1. Jag ÄLSKAR broar (titta på dem, åka över dem och fota dem)

2. Jag kan valla får (tack Barbro)

3. Jag är egentligen blond

4. Jag är gammal Cs spelare

5. Jag har en hemlig önskan att bli känd

6. Jag ÄLSKAR att stå i centrum

7. Jag pratar alldeles för mycket

8. Jag kan sjunga med stängd mun

9. Jag har sju syskon och 20 syskonbarn

10. Jag är extremt svag för Julmust

11. Jag HATAR julpynt

12. Jag är extremt dålig på ekonomi men lyckas på nått jävla sätt ändå att få det att funka

13. Jag är väldigt barnslig när jag vill

14. Jag har fobi för maskar och larver

15. Jag är sjukligt klumpig


Kommentarer
Postat av: denise

tack för din underbara kommentar på inlägget om sandra... blev hur glad som helst av det. <3 du är underbar tebbe

2010-11-03 @ 14:46:03
URL: http://denisehinkelman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0