Ny header.

Insåg att jag såg ut som en trebarns mamma på den förra headenr (bilder på Amanda, Felicia och Ronya) samt att den var ganska tråkig. Ska väl erkänna också att insperationen kom lite av att jag gjorde om Saras header idag så varför inte göra min fin också :)
De enda jag försöker klura ut nu är hur jag ska få headern lite mer åt vänster men de kommer också, är man självlärd så tar de lite extra tid bara :D Är de någon som vet så kommentera GÄRNA! Would save me a lot of time.

Hur som helst är jag nöjd med bilden i allafall. Den känns "lagom" höstig och jag har ju lyckas få med en bit av Gårda som jag fotograferade här om kvällen också. Kunde ju inte passa bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0